fredag 8 juni 2012

Nu kör vi!

Sitter strax på flyget som tar mig till Kiev. Ska bli skitkul med ett stort mästerskap, mitt första faktiskt.
Det har varit grymt mycket fixande inför resan, bla har vi jagat nya kameror och objektiv genom både Stockholm och Göteborg. Men allt är i mina händer nu, dessutom nerpackat så jag kan sluta grubbla på om jag fick med mig allt.
Resdag hela dagen idag, imorgon söndag blir det fixardag i Kiev för att komma in i det. Dessutom några bokade jobb samt eventuellt Sveriges träning om jag hinner. Vi är ju 2 fotografer i Kiev, kollega Marcus Ericsson har varit på plats sen i onsdags (han har även blivit med ny blogg ser jag nu: http://ericssonmarcus.wordpress.com).

Var ju uppe i Stockholm i början på veckan och fotade bla Sveriges träningslandskamp. Känns ju kanske inte jätteaktuella nu, men nedan kommer några smakprov på vad det gav.

Uppdateringsfrekvensen på bloggen höjs från och med NU!
Dessutom kommer det lite annat matnyttigt på Twitter: @danielstiller

Nu kör vi!







Hade ju inte varit på Råsunda innan så jag passade på att se det ordentligt. Joel monterade remote på taket, blev riktigt schyssta bilder som man inte sett så mycket tidigare. Håll koll på hans blogg så kommer säkert några av bilderna där...
 

Sverige buss anländer utanför Råsunda.


Inga kommentarer: