lördag 30 juni 2012

Mest prylar vinner?

Jag tänkte bota post-champion-syndrome (som jag hört uppstår när man varit på mästerskap och sedan skall bevaka den allsvenska lunken igen) med att göra något för mig nytt, så jag tog med både 600:t och 200-400:t till dagens match mellan Häcken och Sundsvall.

Satte mig i linje med Sundsvalls mål och tänkte att jag tar tajta och fina bilder med 200-400:t när Häcken gör alla sina mål.
Dessutom en remotekamera bakom målet och ytterligare en kamera med 24-70 bredvid mig ifall Häcken skulle köra sin vanliga dans runt hörnflaggan efter målen.
Jag orkade inte släpa upp allting till pressrummet på Rambergsvallen så jag upprättade ett litet kontor där på löparbanan. -En mindre camping, tyckte kollegorna det såg ut som och pekade och tog kort.

Om det blev bättre bilder? Näää....

Foto:Roger Lundsten

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Det är härligt när du har mer prylar på Häcken-Sundsvall än på Sverige-England... haha!

//D.

Anonym sa...

Härligt pressrum du har

//F