söndag 16 februari 2014

OS dag...??

Nu börjar dagarna gå in i varandra. Man kommer inte ihåg om det var i morse eller igår eller i förrgår man gjorde det där jobbet. Allt flyter ihop: buss, jobb, skicka, ny buss, linbana, vänta, jobb, skicka, buss, vänta, gå, vänta, buss ner till Adler, vänta, jobb, skicka, buss, sova... Så håller det på.

Fick en timma över idag dock och satte mig i några massagestolar och stoppade i alla småmynt jag hade samtidigt som jag kollade skidorna på TV. Sjukt skönt. Där hade jag kunnat somna och blivit kvar sen resten av dagen. Om jag inte vart så viljestark att jag reste mig vill säga...

Härom dagen hade jag Ace of Base "It´s a beautiful life" på hjärnan hela dagen. Vart den kom ifrån vet jag inte men den ville väldigt gärna stanna kvar.
De senaste dagarna har det varit Younger med Seinabo Sey. "You ain´t getting any younger. Are ya?"
Nä, Seinabo. Jag blir ju inte det.
Dags att byta låt imorgon.





















Inga kommentarer: