fredag 2 december 2011

Düsseldorf

Är i Düsseldorf för att fota skidåkare som skall åka fort på kort distans. Banan är hitforslad via snö från lokala ishallar. Det är så det brukar gå till här har jag förstått. Jag är nog, förutom Vattenfalls reklamskyltsbyggare, den enda svensken här. Om man räknar bort de tävlande då. De fick jag träffa som hastigast på deras hotell och fota porträtt. Några nya förmågor som inte fanns på bild innan, så de kan nog komma till användning.

Annars?
Jo, enligt Wikipedia så kallas Düsseldorf "Världens längsta bardisk".
Jag vet inte det ja… Var ute och försökte leta efter den där bardisken men gjorde väl inget helhjärtat försök i min ensamhet. Kanske blir baren längre om man har nån att dela den med…?
Men en go Knödel med Sauerkraut slank ner
Nu blir det bingen. Imorgon är det tidig revelj och regn hela dagen. Så då behövs det goda humöret. Och det fås genom sömn.
Gonatt!

Inga kommentarer: