lördag 27 oktober 2012

Sölden

Har varit i Sölden nu ett par dagar för att bevaka världscuppremiären och idag var det dags för tävling äntligen.

Många bud om vad som kunde hända idag: Det skulle snöa, minst en halvmeter sa fotochefen igår. Loppet skulle antagligen bli inställt och det var knappt man kunde ta sig upp på berget. Detta gjorde mig aningen nervös och detta tillsammans med högljudda partyfolk som kom hem och röjde mitt i natten gjorde att jag sov aningen dåligt inatt.

Men det visade ju sig att det inte var några som helst problem med vädret, inte i första åket åtminstone. Ta sig upp på berget gick också bra.

Nu är snacket i full gång om morgondagen, ska tydligen snöa ännu mer då. Jaja, nu tar jag det mer med ro när jag har klarat av den alpina premiären..

Tina Maze, första åket



Tina Maze efter att hon vunnit


Maria PH

Jessica LV


Vy från min fotoposition idag

Väg, utan snö


Jag in action: Foto Christian Pfander, Fresch Focus

3 kommentarer:

Erixen sa...

Läckert på alla sätt Stiller!

Anonym sa...

Snygga bilder Stiller !

Daniel Stiller sa...

Tack!