tisdag 8 maj 2012

Sist med det senaste

Det var inte direkt så att jag fick mer tid över sen vi tog över Bildbyrån. Alldeles för mycket pappersgöra mellan jobben för tillfället, men jag hoppas det är övergående (man kan ju hoppas). 
Här är lite av vad som hänt sen senast, ska verkligen försöka bli lite bättre på uppdaterandet framöver. Kan ju tex säkert hitta nått kul att blogga om imorgon när jag har möte med försäkringsmäklaren.. :-)

Blåvitt tvålade till GIF Sundsvall

Asper blev tokig när de tappade en 2-0 ledning på övertid mot Gais härom dagen...

Jag släppte krattan i trädgården den 1:e maj och åkte till Götaplatsen för att ta lite kort på den röda farbrorn som pratade inför en väldans massa folk. Sen tillbaka till potatislandet igen...

En sväng ner till Varberg och västkustderby mot Falkenberg i fin solnedgång

Ett VM har jag ju faktiskt hunnit med också, Team-VM i konståkning i Göteborg




1 kommentar:

Carl Sandin sa...

Fantastiska bilder Stiller!!! Är fortfarande grymt förtjust i den på Alvbåge!