söndag 13 november 2011

London

Befinner mig i London för att bevaka landskampen mot England på tisdag. Det är nog ganska exakt 10 år sedan jag var i London senast och ganska exakt 15 år sedan jag bodde här i några månader och pluggade engelska. Jag har för mig det var september-december och vädret var då liksom nu helt grymt! Det här med dimma och regn i England...det borde ju vara på hösten det är som värst? Idag var det 16 grader och riktigt skönt, skall tydligen fortsätta så till på onsdag när jag åker hem. I övrigt: Chauffören som körde mig från Heathrow till träningsanläggningen i norra London blåste mig duktigt samt att han körde mig till fel ställe. Men jag var i god tid så det löste sig. Hotellet ligger bokstavligen vägg i vägg med Wembley Stadium. Ska bli kul att äntra denna mytomspunna stadion imorgon!

Inga kommentarer: