måndag 4 april 2011

Bara en bukhålsoperation

Jag var i Varberg över dagen för att fota en läkare åt Dagens Medicin.
Jag fick reda på jobbet tidigare idag och det som var beställt var porträtt i miljö.
Jag frågar honom när jag kommer om vi kan ta en bild i en operationssal och han säger att det går bra men att det får bli en tom sal då.

Så jag tar på mig full mundering i tron om att man måste göra det bara för att gå in i en operationssal.
Men när jag kommer in i salen så stirrar jag rakt in i någons öppna mage och jag känner benen vika sig under mig.
Som tur är har jag ett blixtstativ att hålla mig i och jag frågar läkaren om det ändå blev en riktig operation (ganska onödig fråga):
-Ja, var det inte det du ville? Det är bara en bukhålsoperation...

Jag fick upp kameran som mentalt filter framför mig och höll den där fram tills jag gick ut ur salen.

3 kommentarer:

NickelKickel sa...

Stort! Visa bilden! Visa Bilden!!!

Carl Sandin sa...

Sexig utstyrsel! xD
Håller med Nisse, visa bilden! :-)

Daniel Stiller sa...

Ska låta DM ta en titt på den först innan jag lämnar ut den till alla blodtörstiga gamar....