fredag 15 augusti 2014

Håkan på Ullevi



Lite sent på det här, men nu är den i alla fall ute. Boken om Håkan Hellströms spelning på Ullevi som  jag var med och skapade i början på sommaren.

Helt klart ett av de roligaste jobben jag gjort någonsin.

Som inbitet Håkan-fan var det svårt att hålla sig professionell. En kollega sa till mig i låt två: -Du får fota lite också och sluta stå där och flina.
Jag hade positionen nere i diket, och kunde följa med Håkan runt under hela spelningen var han än befann sig. Jag sprang nog ett maraton under kvällen.

Jag fotade, dansade och sjöng på samma gång och hade fyllt alla minneskorten redan halvvägs in i konserten.

Riktigt roligt också att få vara med i det här sammanhanget med så många andra duktiga fotografer, samt Jan Gradvall som stod för texten.

Jag får inte visa några bilder än som jag tagit under konserten, så en bild på mig i total eufori får duga så länge.

Är du sugen på att köpa boken så finns den bla här: http://www.adlibris.com/se/bok/hakan-hellstrom-pa-ullevi-9789171263209?campaignId=f00ff819-c170-4b52-9853-e7851e7941bc
Foto: Adam Ihse/Exponera/TT



1 kommentar:

RobertNelson sa...

Great tips, many thanks for sharing. I have printed and will stick on the wall! I like this blog. Köpa motionscykel